Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jarleb

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 06
Innlegg: 90

Lagt til: 26 sep 11, 16:03

Jeg har en Partner fra 2001 som har gått 110.000 km nå og det eneste jeg har hatt med trøbbel på den er vanlige slitedeler som foringer, stag o.l. Har ikke hatt noen overaskende reparasjoner på den, foruten en lambdasonde som måtte byttes og vindusheisen på det ene vinduet. Kjenner ikke til om dette går under slitedeler eller om den er ment å vare. Men litt vil det jo alltid være på alle biler.
Delene har vært svært rimelige i forhold til veldig mange andre biler. Har aldri hatt VW så jeg skal ikke uttale meg om dem.

Ut over dette har jeg hatt følgende Peugeot'er:
505 GTI
505 STV
205 ettellerannet...;)
406 STV
406 STV -> Eier nå. 
Partner -> Eier nå.
På disse bilene så hadde 505 noen elektriske problemer, som de var kjent for, men som har fungert 100 % på de senere bilene.  Har vært en veldig fornøyd eier av disse bilene og ser ikke bort fra at det blir en Peugeot neste gang også.

Men mitt tips er at du prøver mange typer før du bestemmer deg. Alle kan ha "mandagsbiler" så gå for den du mener du får mest igjen for og som du liger å sitte i.

Lykke til. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340