Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 11:35

Opprinnelig postet av GodeGeir

Opprinnelig postet av lordofwhat
"

"Heldigvis tok Amundsen over spakene på slutten og sikret opprykk"

 

hvor er det folk har fått dette fra ?? 

kan liksom ikke huske at aune stilte seg til side og lot amundsen ta over....mener bestemt at det er noe som burde stått i fredrikstad blad. 

Jeg hører dette daglig.Døm sier... Ingen kan fortelle meg hvem "døm" er. Men historien er at Aune var   så ubrukelig at man måtte hente inn Amundsen ifjor mai,resultatene kom i løpet av kort tid,Aune var saftbærer og FFK  vant en rekke kamper,men dette kunne ikke Aune akseptere,Så 1.agust tok han spakene igjen,og var ansvarlig for en rekke svake kamper,bla tap mot follo,alta og strømmen. elendigheten varte til kvalkampen mot Løvham,da starten var så svak at Amundsen tok over etter 30min,resten er historie! seier mot Løv ham og 8-1 mot hønefoss,Amundsens verk selvsagt. Årets sesong kan antagelig deles opp på samme måte..!? Dette er hva mannen i gata tror på,vanskelig å snakke fornuft med nevnte "mannen i gata

 

Hva skulle tilsi at TA er plutselig veeeldig god til å lede et lag-kontra TFA? Hvordan 'ledet' TA KIL- laget da han var trener der? Det at TA 'tok' over for TFA.....også at TFA ble forbanna,og tok over igjen.......er ,unskyld...det dummeste jeg har hørt her inne. 

For en teori-----prøve å få vekk TFA til fordel for TA? TA er en spillerutvikler/hjelpetrener.......og kan gjøre en god jobb som akkurat dette.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f