Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 sep 11, 02:24

Opprinnelig postet av endre

En annen ting som folk tydeligvis har glemt her var jo også ansettelsesklausulen som jeg forstod som fulgte med Nordlies avskjed, dette kombinert med dårlig økonomi har vel gjort at vi må gi Aune en sjans.
Tror ikke profilert er det eneste som funker. Se på Skarfjord, Mr Haugesund og Deila. De har gått skolen og fått tilit. Ting går der og. 

 

Profilert ? Vi trenger en trener som er sjef på treningsfeltet, som ikke er opptatt av å være populær blandt spillerene.  Desuten er det vel enighet om at vi ikke har spillere til å kjempe i toppen av tabellen, enda, skjønner at vi må først stabilisere oss i tippeligan. En 14. plass i årets sesong er absolutt godkjent, men formen laget er inne i nå, er vi heldige om vi tar noe som helst av de poengene som det er igjen å spille om og da er vi avhenging at Start og Sarp taper de resterende kampene, noe som er ut i fra konklusjonen min umulig, da vi har begge igjen, Sarp allerede over helga. N

Ny trener er vel også for sent å hente inn, men Aune må begynne å se hvilke spillere som presterer og hvem som ikke presterer, og det i kamp, ikke bare på trening. Jocke går jo ut i f-b og sier at han er skuffet at de mer rutinerte spillerene ikke er mer stabile og trekker spesielt frem Borges. Klarer han ikke å kommunisere det til Aune eller tar ikke Aune det til seg ?

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f