Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 22 sep 11, 15:14

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av FFK Forever

Denne brannsupportern fikk vel en bot på 8000 kroner som vaktene selv provoserte fram. Bare å gratulere!

 

Slik jeg har F-B i dag, var det ikke han som fikk 8000 i bot, men han som løp ut på banen og inn i midtsirkelen som fikk denne boten.

Når det gjelder denne situasjonen, så er det ikke lett å se hva tilskueren gjør galt ut i fra TV bildene. Likevel unødvendig å dra alle vaktene over en kam slik du gjør i starten av innlegget.

Greit nok, da trekker jeg tilbake det om boten.  Men likevel så er dette så fullstendig meningsløst at det blir rent komisk.  De aktuelle vaktene fremstår som bare maktsyke og driter seg loddrett ut. Håper aldri jeg vil se slike inngrep på feirende supportere på stadion igjen. Jeg håper også å slippe å høre den messende  stemmen til speakern under kamp igjen også. Dette har han gjort flere ganger tidligere! Rett og slett flaut!

 

---------------------------

Supras Fredrikstad


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f