Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 sep 11, 00:21
Endret: 22 sep 11, 00:22
Endret av: kjell-H

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av kjell-H

 

Dere må gjerne henge meg nå men jeg synes faktisk at vi trenger en Hoås på topp! Hvertfall en som har mye lik høyde og spillestil!

ja da henger jeg deg med en gang Foot in mouth

Mr snubblefot, mr surmage og mr dårligholdning????

Han vill jeg aldri se i Rød og Hvitt. Så mye eder og galle han har snakket om FFK så vill jeg aldri se han her igjen.

Kan godt hende han har god grunn til å mene det han mener. For han ble ikke helt godt tatt i mot her i byen, men ALDRI vill jeg se han her igjen ALDRI!!!!

Greit kanskje ikke akr Hoås.Hehe men pokker vi trenger en spiller som hvertfall kan vinne på hode igjen!

Jeg mener helt klart at man kan ikke la aune sitte trygt hvis han ikke når sitt budskap ut til spillerne?

Nå må de seriøst få ut fingern å finne på noe smart så vi vinner hvertfall el minste tar noen poeng før detta går rett ned.Idags dato er vi desverre et synkende skip!Aune nå må du virkelig få skikk på dine spillere.Nå får det pokker væra nok!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f