Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 19 sep 11, 13:18

var inne å titta på resultatene våre. vi har tapt 8 kamper med 1 mål, og vi har ikke tapt med mer enn 2 mål. har ikke sjekka resultatene til særp, men jeg trur det ligger litt værre ann der.

i sølvsesongen så var det motsatt med oss, vi var heldig å vant kampene med 1 mål isteden. så det har litt med marginer, og selvfølgelig dyktighet. bakover har vi klart oss veldig bra faktisk. er ikke mange lag som har sluppet inn mindre mål enn oss. men som de fleste vet, så sliter vi offansivt.

tarik har skoret 9. det er faktisk litt mer enn jeg hadde forventet. fortsetter han sånn kan han ende opp på 12-15 mål. borges har skoret en del mindre enn forventet. også spilt dårligere enn forventa syns jeg. hadde regna med han på 10-12 mål nå.

så kommer vi til midtbanen, der har det blitt skoret alt for lite mål etter min mening, forventer mer mål av askar, mads hansen og hussain. jabbie og ramberg forventer jeg ikke mål av. men det hadde vært morro om de kunne skoret litt også.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f