Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 16 sep 11, 12:49


Rørende med en slik interesse ovenfor et lag som egentlig ingen i fredrikstad bryr seg om. Jeg ser frem til deres dyptpløyende analyse av Odd i neste runde..Sealed

Må nok imøtegå noen av punktene som langt på vei overgår Espen Normanns hockeyblogg i FB når det gjelder sarpe-snøblindhet.. Noen punkter :

1) Sarpsborgs 4 beste spillere (vanskeligst å erstatte) er Hoås, Jørgensen, Jusufi og Røn. Har ikke tellet opp, men jeg vil tippe at de har vært fit for fight i 30-40 % av kampene. Man kan selvfølgelig argumentere med en tynn stall osv, men en skadefri første ellever for Sarpsborg er midt-på-tabellen materiale i Tippeligaen..

2) Ja, mest sannsynslig går Sarpsborg ned i år. Det er ikke noen automatikk at man går rett opp igjen, men å si at det er en vanskelig/håpøs match mot hønefoss, sandefjord, bodø-glimt og ham-kam blir for enkelt. Det kommer til syvende og sist an på hvordan man forvalter ressursene/mulighetene sine.. Budsjett, publikum og spillerstall i sarpsborg er mer enn godt nok for å gå rett opp igjen, men det koker ned til hvilken kvalitet man har på de forskjellige feltene..

Basert på at sarpsborg har 0,60-0,70 poeng per million i budsjett, så er det kanskje en grei indikator..

FFK vil jeg tro er uovertruffent også på dette området men jeg ser at det mangler en 25 poeng cirka for å matche sarpsborg. har forbundet vært inne og trukket FFK ?

Da benyttes samtidig muligheten til å ønske en god helg Tongue out til alle supportere, men en spesiell hilsen til spillerne fra Molde og Sarpsborg - slik at det legges til rette for litt krydder til neste mandag.

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340