Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 aug 11, 21:03

Tung start for rovers, men kan takke seg selv idag med to straffebom. Fomica (spennende spiller) faller veldig lett på den andre straffen, mens samba sitt overfall på fellaini nesten må bli straffe.

Er pool som gjelder her, gledelig at samtlige av de nye briljerte idag; Enrique, Adam og Downing virker alle som meget smarte signeringer. Henderson skal få den tiden han trenger, men for meg er han ikke fryktelig mye bedre enn feks shelvey og spearing, selvom han også briljerte idag.

Lpool uten Carrol er så uendelig mye bedre, kuyt beveger seg LANGT mer enn en statisk Carrol, som atpåtil etter innhoppet ikke gidder/orker/skjønner å være på rett plass i boksen på flere flotte innlegg. Carra viser igjen at alderen tynger, men foruten det så var det champagne fotball og glitrende performances av gutta. Ekstra klapp på skuldra til Lucas, brassen som REGJERER på midtbanen etter 2 år med slakting fra både media og fans (meg inkludert).

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340