Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 21 aug 11, 23:59

har Lasse gjort deg noe??? hva er agendan med denn tråden?

det jeg husker i kampen mot molde så var det et par episoder der Masalin glapp ballen pga at han skulle på død og liv holde isteden for å bokse og glapp balle i noen virkelige farlig situasjoner. Og første målet til Molde? han stod alt for langt til venstre, han burde ha plassert seg mer i mot midten og da hadde han hatt mulighet til å rekke ballen.

Man kan ramse opp alle feil en keeper gjør og burde gjøre. Men Lasse har større topp nivå en Masalin. Lasse har kansje litt lavere bunn nivå. Men syns ikke Lasse har tabbet seg så ille ut i år. At Masalin tok over for Lasse i fjord, var vel PGA at Lasse var skadet og hadde vært mye skadet det året. han Spillte med Vond rygg i sommeren i fjor, så han spiller med hjertet uten for drakten.

Det er de tingene jeg har fått med meg. Men jeg har ikke sett Lasse i gårdagens kamp mot Til, jeg hadde andre ting og gjøre faktsik. Så min utalse går ikke på den kampenWink


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f