Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 03 aug 11, 07:27

Opprinnelig postet av kratos
 

Faktisk. Jocke har vært en kjemperesurs for klubben. Håper bare at vi ikke forblir en farmerklubb, men satser selv også....

 

Så du mener vi skal satse villt med penger vi ikke har? Mener du virkelig at Fredrikstad skal sette seg mål om å kjempe i toppen av tippeligaen år etter år? Dersom du ikke har fått det med deg så var/er FFK i en stor økonomisk krise pga av at de nettopp satset med penger de ikke hadde.

I dagens fotball er det vanskelig å tjene penger, de vanligste måtene er gjennom sponsorer, billettintekter og spillersalg. Fredrikstad er en populær fotballby, men man blir ikke dritrik av 12000 tilskuere selv om det er et bra snitt i forhold til byen. . Jeg tror både du, jeg og Jocke ønsker at FFK skal kjempe i toppen av tippeligaen, men det virker som vi har forskjellig oppfatning av hvordan man skal komme seg dit. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med måten FFK gjør det på, som dog er litt langsiktig og som dog gjør at vi må miste noen favorittspillere. Jeg håper at du også vil glede deg over handlekraften klubben viser i denne situasjonen etterhvert.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340