Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 19 jul 11, 14:49

Av bosman-spillere har vi Ramberg, Masalin, Ophaug, Mulak, Odillion, Piiroja og Borges.

Ophaug bør det ikke forlenges med, uten tvil. Mulak og Odillion har fått sine sjanser, og selv om de mest sannsynlig ikke får så mye i lønn, så bør de kvittes med. Tar nok plassen til flere unggutter. Piiroja, ser ut til å glippe, pga økonomi. Hvertfall det som legges frem i media, men det sportslige har nok veldig mye å si tror jeg. Borges derimot, skulle man gjerne sett at ble med videre, men jeg tror det er veldig liten sannsynlighet for dette.

Masalin er en veldig god utfordrer til Lasse Staw, og bør forlenges med. Med Andreas Landgren inn, består stallen av 5 sentrale midtbanespillere: Etzaz, Landgren, Ramberg, Elvestad og Jabbie. Derfor mener jeg at enten Elvestad eller Ramberg bør gå. Selv om Rambergs kontrakt går ut etter sesongen, tror jeg han kan bidra et år til, og at vi bør selge/ gi bort Elvestad. 

Håper vi henter inn en ung forsvarsspiller, Kevin Dure, og at vi henter inn en ung, utenlandsk bakromsspiss. Gjerne billig, og med stort potensial som kan utfylle Ruud Tveter og Tarik. Det ser enda tynt ut i forsvarsrekka og drømmen er en forsvarskjempe bak der, som virkelig kan ta opp konkurransen med Martinsen, Horn og Dure. Likevel er alt et spørtsmål om økonomi. Tipper vi også tar opp Standerholen og Sanpreet for godt opp i A-stallen og vi består derfor av følgende stall før 2012-sesongen:

Lasse Staw
Jon Masalin

Cristian Gamboa
Joachim Thomassen
Jørgen Horn
Vidar Martinsen
Kevin Dure NY
NY - rutinert, midtstopper, norsk?
Sanpreet Singh Jr 

Alex Valencia
Hans Erik Ramberg
Simen Rafn
Etzaz Hussain
Khalifa Jabbie
Mads Hansen
Amin Askar
Andreas Landgren NY
Simen Standerholen Jr

Tarik Elyounossi
Alexander Ruud Tveter
NY - ung, bakromsspiss, utenlandsk?

UT: Dino Mulac, Odillion Kashama, Raio Piiroja, Jan Tore Ophaug, Celso Borges og Martin Elvestad
INN: Andreas Landgren, Kevin Dure, Simen Standerholen (egen juniorstall), Sanpreet Singh (egen juniorstall), ny midtstopper og ny bakromspiss 

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f