Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 30 jun 11, 22:37

Opprinnelig postet av Fossekællen:)
Vi har selvsagt ikke den samme interessen eller nettaktiviteten i Sarpsborg som ffk har. Med tider og stunder så kanskje, men nå er vel strengt tatt heller ikke disse skribleriene spesiellt viktig for hverken laget eller kampene.

Spesielt viktig er det ikke, men nettaktiviten rundt et lag sier selvsagt noe om interesse og engasjement.

Opprinnelig postet av Fossekællen:)
Jeg kan ikke annet enn og undres over de som ønsker Sarp nor og ned og ut av TL. Se hvor mye spenning vi får ut av lokaloppgjørene i østfold nå. De som virkelig elsker fotball må vel være enig i at dette ville bli savnet. I alle andre kamper enn lokaloppgjør holder jeg en knapp på ffk og dere i fredrikstad burde gjøre det samme. Noe helt annet når vi møtes til kamp selvsagt.

Tja, nei, jo. Jeg kan bare snakke for meg selv, og selv om det er aldri så gøy med lokaloppgjør klarer jeg ikke å unne S08 noe som helst. Dere må gjerne komme på 14. plass og berge plassen, men jeg vil aldri holde en knapp eller heie på dere av lokalpatriotiske grunner.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340