Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 jun 11, 18:04

Ser at FFK - Sarp 08 nå er utsolgt. Dette betyr at vi går forbi Viking på tilskuersnittet i år etter den kampen. Det har til nå kun vært åtte personer i snitt færre på FFKs kamper enn Vikings. De opererer vel fortsatt med antall solgte? I så fall er vi egentlig over dem allerede. Start har jo i snitt 7990, men den stadion der er jo knapt halvfull hver gang jeg ser bilder derfra, så jeg regner med at dette er antall solgte billetter fortsatt.

Det var et par år vi var veldig nærme Enga sitt snitt også, hvorpå de holdt seg over oss grunnet kampene mot Rosenborg, Lillestrøm, Lyn og 16. mai som gjerne dro opp snittet noe veldig. Det ser dog ut som mange hadde forventet gullkamp i Oslo i år, for selv om Lyn er borte, og 16. mai-kampen ble spilt i Fredrikstad, så er det faktisk på Engas kamper det er solgt flest billetter i år. Forresten.

Jeg ser at Vålerenga faktisk kun har hatt tre hjemmekamper og hele seks bortekamper til nå. Hjemme mot Brann og LSK trekker jo alltid folk, mens Aalesund var første hjemmekamp denne sesongen. Kankje ikke så rart snittet var høyt likevel.

Skjevheten i antall borte- og hjemmekamper kan kanskje være grunnen til at både Strømsgodset og Tromsø leder serien også. De har hver tre bortekamper, men har spilt hele seks hjemmekamper.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340