Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 mai 11, 11:05

Begynner å bli FFKsupporter.nets lengste tråd dette her nå vel?? ;)

Helgas kamper hvertfall:

Sarpsborg 08 - Lillestrøm SK: Starter kl 16.00.. Her tror jeg de blåkledde stikker av med seieren 2 eller 3 målsseier

Strømsgodset - FFK: Vi har slitt i Drammen, til og med i 2003 slet vi, men vant en merkelig kamp med sifrene 3 - 2.. Jeg tror vi går på en smell og taper denne.. men håper at vi drar fra Drammen med minst ett poeng.

Haugesund - Molde: Molde er på gang, vinner borte og hjemme.. Tror Molde tar seiern over et skadeskutt Haugesund

Sogndal - Vålerenga: en kamp jeg er veldig usikker på, og som jeg ser på som åpen. VIF scorer ikke mål, Sogndal har begynt å gjøre det + at de har funnet the key bakover.. Tipper en liten seier til Sogndal

Start - Stabæk: Hva i all verden skjer i Start?? Startet sesongen såååå godt, men etter Sarpsborg kampen har pila pekt en vei.. Alikevel tror jeg Stabæk er revansjelystne ovenfor cuptapet sist cuprunde, så jeg har troa på en liten Stabæk seier..

Aalesund - Viking: Makan til tannløst, kjedelig, trist og grått lag som Viking er for tiden skal man lete lenge etter.. At Åge Hareide fortsatt er VIKING trener er uforståelig.. Virker ikke som han klarer å motivere guttane sine ordentlig og får ikke skikk på laget.. Jeg tror Aalesund vinner 3 - 1 her jeg..

Tromsø - Brann (Hovedkamp): Usikker her også.. Brann er i form, men det er også Tromsø.. Sarpsborg er vel det eneste laget som har fått med seg 1 poeng derfra (rett meg gjerne). Jeg tror på Hjemmeseier her

Odd - Rosenborg: Mandagskamp.. Bunnoppgjør!!!!! Hadde ikke ventet meg det før sesongen.. Jeg håper og tror at RBK sender Simen Brenne og Mattias Andersson ett skritt til nærmere nedrykksstreken.. Kanskje satse på U her? Nei.. tror RBK vinner..

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340