Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 23 mai 11, 13:37
Endret: 23 mai 11, 13:38
Endret av: Tøfflus

Se Rey sin post (nummer to i tråden) - man kan søke om utsettelse av den første kampen spillerne er borte. Det vil si enten Godset-kampen eller kampen mot Smurf 08, avhengig av når spillerne må dra.

Av egoistiske årsaker (at jeg har svidd av 1200 spenn på flybilletter fra Trondheim den helga for å få sett kampen mot Særp) håper jeg at kampen spilles som planlagt. Men hva gjelder det sportslige:

Kampen er satt opp som den første i et litt hektisk program, men samtidig er det den første kampen etter at TL har hatt landslagspause. Sånn sett kan man spørre seg - er det bedre å spille den uten Borges og Gamboa, men med et uthvilt lag, framfor å få den plassert som midtukekamp for eksempel i august? I og med at denne helgas runde (Haugesund-kampen) også er utsatt og antagelig spilles til sensommeren/høsten, risikerer vi å få et veldig hårete kampprogram om også kampen mot Smurf 08 utsettes.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340