Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 mai 11, 15:27

Opprinnelig postet av kratos
Håper faktisk på paddeseier mot viking til søndan (avhenig av vi vinner seff). Trodde en stund at Jønson ble den første treneren som fikk sparken i år, men nå ser det ut som at Hareide blir den første....

Vikinghordene ville jo selv ha Hareide som trener. De fikk det akkurat som de ville. Ble neppe en billig mann for Viking, og de er ikke stinn av gryn der oppe, og en sluttpakke vil være dyr. Tror nok Hareide får mer tid. Er vel heller ikke han sin skyld at flere gode spillere har forlatt klubben og det ikke har vært kvalitet på det som har kommet inn.

Ei heller tror jeg Jönsson får sparken. Svensken har jo nesten blitt lurt til å ta jobben. Hele sentrallinjen forsvant og ledelsen har jo ikke fått ut fingern og erstattet disse i særlig grad. Eneste de har fått tak i er en overpriset danske som overhodet ikke har imponert hittil. En erstatter for Annan fikk Jönsson aldri, kanskje den viktigste årsaken til Rosenborgs sterke resultater de siste to årene.

Tippeligaen er såpass jevn akkurat nå, så et par seire og vips så har lagene gått fra nedrykksstrid til medaljekamp. Jeg tror ikke vi får se noen trenere gå av sportslige årsaker før tidligst til høsten om det fortsetter sånn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340