Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 20 mai 11, 13:43

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av GodeGeir

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Patrioten

Jocke sier FFKtv at de kommer til å forsterke med nye unge spillere. Begynner det kanskje å bli for lite rutine på laget og at det bør hentes en rutinert spiller også?

Når vi rykket ned i 2009 var laget stappfult med rutinerte spillere.

Når vi nå ligger på en 3.plass er det mye pga unge sultne spillere.

Så kanskje spørsmålet ditt besvarer seg selv ;)

Strålende argumentasjon..i 2008 ledet vi serien 16mai,stappfult med rutinerte spillere,mye takket være rutine i laget,nå ligger vi bare på 3,så svaret sier seg selv...(Vi tok forøvrig sølv,med de samme rutinerte spillerne,noe du nok glemte?)

 

Jeg har ikke glemt det, ei heller regningen i etterkant som omtrent brakk ryggen på klubben. Underskuddet i 2010 som gjorde oss "teknisk konkurs", før Værste reddet oss, er prisen vi måtte betale for denn satsningen.

I den samme perioden var vi veldig nær å tegne kontrakt med både Espen Hoff og Thomas Holm.

Når vi 16.mai "bare" ligger på en 3.plass sammenlignet med en 1.plass i 2008 så er det til en brøkdel av prisen.

Så klubben kommer fortsatt til å lete etter de gode kjøpene og ikke de rutinerte, som straks skyver prisen et par hyller opp.

 

Jeg er ikke uenig i konklusjonen,dvs lete etter og signere unge spillere-jeg syns arumentene ble for dårlige! Jeg åpner også for unntak fra å til en hver tid signere bare unggutter,hvis man finner en bosman spiller som er motivert for å forlenge karieren 2,3 år av gleden av spillet,ikke lommeboka,kan det være gull.Simen brenne kan jo bli en slik.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340