Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 mai 11, 12:59

Opprinnelig postet av Patrioten

Men, rutine er alltid godt å ha.

Vi har nok rutine i laget.

Både Piiroja (79-modell), Valencia (79-modell) og Ramberg (76-modell) er godt over 30 år gamle, og har en hel haug med kamper på øverste nivå i Norge. Sleng gjerne på vår nest eldste spiller Ophaug (77-modell) også. Han har garantert en bra inflytelse på de yngre spillerne i klubben. Fire spillere over 30 år synes jeg holder i massevis.

Andre yngre spillere som jeg vil trekke frem som rutinerte er Thomassen (88-modell), Elyounoussi (88-modell) og Borges (88-modell). Dette er modne spillere med etterhvert masse erfaring. Amin Askar (85-modell) har også god erfaring fra Tippeligaen.

Vidar Martinsen (82-modell) og Jørgen Horn (87-modell) er også spillere med masse erfaring.

Til og med keeperen vår Lasse Staw (88-modell) vil jeg trekke frem som en mann som har vært med lenge tross sin unge alder.

Mads Hansen (84-modell) er ikke rutinert på dette nivået, men er en meget fornuftig ung mann som er flink med de yngre spillerne. Han var jo også kaptein og forbilde i Mjøndalen i flere sesonger.

Det jeg vil frem til er at rutine ikke bare er alder, men også erfaring. Vi har mange ledertyper i stallen, og så lenge de klarer å dra i samme retning (og det klarer de!) er det bare positivt.

Jeg vil IKKE ha nye spillere på 28 år +++, men heller fortsette den stilen FFK kjører nå med unge spillere på 21 år og yngre. Dette tjener vi på i lengden.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340