Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 25 apr 11, 10:17

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Plankekæll

Er Sanpreet Singh med i kamptroppen da?

Er Singh rangert etter Åsheim?

Er Åsheim først og fremst back?

Jepp, dette ble mange spørsmål. Håper noen kan svare. Smile

1. Singh er med i kamptroppen

2. Singh er nok rangert foran Åsheim per i dag

3. Åsheim er primært høyreback

Benken i dag har en snittalder på 19,14 år. Tar vi bort keeper Masalin har utespillerne en snittalder på 18,16 år

Håvard Åsheim er vel i sitt årskull primært en svært pasningssikker sentral midtbanespiller, men han har spilt mange kamper som høyreback både på juniorlaget og etterhvert på FFK2.

Det som har imponert meg mest med ham de gangene jeg har sett de spille, er ikke nødvendigvis at han briljerer i så mange sammenhenger, men mer at han hele tiden virker stabil og at han tar nivået på eldre mot- og medspillere som den naturligste ting i verden.

Han er fotballklok og fornuftig i vanskelige situasjoner og fungerer derfor også godt som back. Han er ung og heller ikke spesielt stor for alderen, og foreløpig er nok Singh rangert foran som en mer robust og ennå mer rendyrket forsvarsspiler. Singh er forøvrig noe så sjelden som en forsvarsspiller som er tilnærmet like god med begge beina, noe som jo er en kjempefordel når du skal slå oppspill i trengte situasjoner.

Moro om noen av de kommer på banen, men for disse gutta er det jo god læring i bare det å være i troppen til en tippeligakamp!

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f