Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 20 apr 11, 11:44
Endret: 25 mai 11, 17:42
Endret av: Per Egil

Vi var jo borti problemstillingen i fjor, og vi diskuterte det også i Borges-tråden, men jeg bestemte meg for å sjekke litt mer rundt dette. Som alle vet kan vi be om å få utsatt kamper dersom to eller flere av de faste spillerne er på landslagsoppdrag.

Gold Cup starter den 5. juni, og Costa Ricas siste gruppespillkamp er den 12. (dagen før vi skal møte Særp). I og med at åtte av tolv deltagerland går til kvartfinale, er sjansen nokså stor for at også Costa Rica er med videre. I så fall er ikke Borges og Gamboa hjemme igjen før tidligst den 20. juni, siden kvartfinalene spilles den 18. og 19.

I løpet av denne perioden er det først en landslagspause også i Europa (første uken av juni, Norge møter Portugal), men så er det tre TL-kamper på en uke (Særp, Start og Odd). Så er spørsmålet; er det aktuelt å søke om utsettelse av én av kampene? Å få utsatt tre kamper høres urealistisk ut, for når skal man finne passende tidspunkter? Jeg mistenker at det kan bli vanskelig å få utsatt noe som helst her.

(Om Borges og/eller Gamboa droppes til turneringen er det selvsagt ingen aktuell problemstilling)

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340