Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 21 mar 11, 22:14

Tenkte jeg kunne prøve meg på en spillerbørs! Her er det alltid delte meninger. Idag har nok vinden mye av skylden for nivået på matchen.

Staw  6   Smånervøs som resten av laget i starten men spiller seg opp, et par fine redninger, rene og gode oppspill.

Gamboa  5  Bra offensiv, blir litt lurt defensivt. Gamboa+Askar=mye moro i 2011!

Horn  4   Ikke med i 1omg, feil plassert, slurvete pasninger, men spiller seg opp i 2omg. Nesten scoring.

Martinsen  5  Svak femmer. Rufsete, plasserer seg feil til tider uten ball. Spiller seg også opp i 2omg.

Thomassen  6  Meget solid, først og fremst defensivt. Gode dødballer.

Askar  5  Sterk femmer. Bidrar begge veier, men ikke helt venn med ballen.

Jabbie  5 Svak femmer. Dekker mye rom, men nervene tar ham fullstendig de første 15-20 min. Jobber knallhardt, men har for mange feilpasninger. Kan bli en meget god signering for oss, kun 18 år!

Hansi 5  Spiller seg kraftig opp etter en svak 1 omg. Kommer på sugende løp. Har for mange feilpasninger. Vinden?

Tarik  5  Sterk femmer. Jobber heroisk i 90min pluss tillegg! Fin assist. Han og Borges blir magisk!

Borges  7  Banens beste. Scorer mål, bidrar til 2-1 målet. Jobber knallhardt. Viser teknisk finesse og ro med ballen langt utover normal TL klasse.

Hansen gjør et meget bra innhopp! Super-Hansen! Piiroja hjelper greit til i forsvaret når Aafk pumper baller opp i sluttminuttene.

Trenerne traff perfekt med laget idag, som forøvrig har satt seg etter en rekke gode treningskamper.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340