Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 21 mar 11, 14:29

Vet ikke om jeg er enig angående Stabæk. Selv om det bor mange i Bærum Kommune, er det slett ikke alle disse som har noen naturllig tilknytning til Stabæk. Så vidt jeg har forstått kommer de fleste Stabæk-fans fra de delene av Bærum nærmest Nadderud, som Bekkestua, Stabekk, Haslum - klart færre fra steder som Bærums Verk, Rykkinn og Lommedalen. Husk at inntil oppturen fra 4. div var de bare en av en haug breddeidrettslag i Bærum - med topplag i herrebandy og damehåndball. De har med tiden, og med suksess, blitt "hele Bærums klubb", men historien som sådan er kort. Synes tilskuertall på 8-10000 er et helt naturlig mål for dem.

At Start, en klubb med lang historie for toppfotball, et nytt og fint stadion og den 5. største befolkningen i Norge, ikke er i nærheten av et snitt på 10 000 er svakt. AaFK sin oppslutning er det bare å ta av seg hatten for.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f