Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 02 mar 11, 22:22

Det er langt fra bare Ferguson som blindt forsvarer sine spillere...gjelder faktisk de fleste trenere.Har du noen gang hørt Wenger innrømme en av sine spillere gjøre noe stygt....og hva skal han si?!Klart han forsvarer sine spillere. Men enig i at han hadde gjort lurt i å holde igjen litt av dommerkritikken sin

Såklart skal Vidic ha rødt,utrolig urutinert, MEN dommeren er ubegripelig ukonsekvent, det var opplagt at han så flere av situajonene med Sideshow Bob i Chelsea,men ikke ga kort. Så vil ikke si at det er et håpløst argument at han ikke skal ha rødt siden Luiz ikke fikk det. Hadde begge fått det,helt OK, for jeg syns kortene til Vidic er helt greie, men når Luiz ikke får rødt i denne kampen, da skulle ingen hatt det.

Og straffesituasjonen er latterlig billig.....men ting går fort, og fra dommerens synspunkt der og da, så kan jeg forstå at det så ut som straffe, så skal ikke henge ham for den...men fortsatt jævlig irriterende når man ser av reprisen at det aldri skulle vært straffe.

Men men,vi har fortsatt taket på det....nå er det bare å pløye over Liverfool til søndagen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340