Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 20 feb 11, 18:06
Endret: 20 feb 11, 19:05
Endret av: Tøfflus

Derav "såkalte", og personlig har jeg aldri ansett det som et ordentlig begrep heller. Jeg har aldri ansett Chelsea som "store" på en slik måte at de skulle nevnes sammen med United (18 ligatitler), Liverpool (samme) og Arsenal (13). At de har blitt stappa ræva full av russerpenger og derfor har gjort det bra de senere årene endrer ikke det.

Like fullt har de fire klubbene preget FA-cupen i like stor grad som serien de siste tjue årene (eller faktisk større). Av de siste tjue, fra 1991 til 2010, har kun tre finaler (1991, 1995 og 2008) blitt vunnet av lag som ikke er blant disse fire. Arsenal og Chelsea har flest med fem hver, United har fire og Liverpool har tre.

Oppdatering halv åtte:

Bolton er videre og blir Birminghams motstandere, mens Arsenal ble holdt til 1-1 av Leyton Orient og skal spille omkamp den 2. mars.

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340