Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 feb 11, 23:41

Vold kan medføre en tilfeldig seier, men det kan aldri skape varig fred, var det ikke det Martin Luther King sa? Smile

Enig i at det han gjør er totalt idiotisk. Det verste er at han er nære å skape en farlig situasjon, der det fort kunne blitt kaos. Flere FFK-supportere var jo blant annet ute på banen. Ut i fra tv-bildene ser det ut som om politi og vakter gjør en god jobb. Det er jeg sikker på at de har gjort i etterkant også. Tipper supporteren får et forenklet forelegg som svir, og at han ikke er velkommen på Sarpsborg 08-arrangementer i fremtiden.

Så la oss andre heller være supportere, så får politi og klubbstyrer ta seg av disiplinærsaker!

Eller for å ta Mads Hansens artige innfallsvinkel på Twitter: "Sløvt av Dino - gode fotballspillere bør orientere seg om eventuelle tilskuere som kommer skliende bakfra." Wink

Jeg tar ikke så tungt på dagens resultat, dog uten å ha sett kampen. Vi stiller med et mye svakere lag enn vi skal, der blant annet tre av fire forsvarsspillere og fjorårets toppscorer mangler.

Det eneste som bekymrer meg er at troppen har så mange småplager og skader når det kun er litt over én måned igjen til seriestart.

Savner også en skikkelig rapport på hva som skjer med Joachim Thomassen. Regner med at de har fått svar på MR nå. Slik jeg har forstått det har han hatt plager med muskelfestet i magen eller noe. Vet at slike smerter kan bety blant annet både Gilmores Groin og et benmargsødem i en knokkel. Det vil eventuelt føre til en stund på sidelinjen. Får håpe det ikke er noe av det.

---------------------------

General Gardener = tidl. Lemmy


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340