Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 03 feb 11, 16:25

Opprinnelig postet av hedvalen

Man kan diskutere dette opp og ned, men det er utrolig vanskelig å få gjort noe med dessvere

. Eneste måten jeg kan tenke meg til, som kan forandre dette litt fra bunden av . Er at vi som sitter her å klager på tribunekultur forumet samles for en liten "idemyldring".

 La oss lage en liten "idegruppe" med gamle som unge, som ønsker å bidra med tanker og dugnadsåndnår det gjelder tifo, sanger osv osv osv :D

 

Støttes.

Er klar over at enkelte ting er vanskelig å forandre på. Derfor kan det være en ide a PH får en del av sittetribunen ved siden av ståtribunen, for de som vil støtte på andre måter enn synging. (Skal noe slikt gjøres må PH være i kontinuerlig dialog med FFK og presse litt, men jeg regner med at de gjør noe her også! :))

Derav mitt forslag til at PH deles i to, og at TIFO/sanger etc overlates til de unge, mens andre som er flinke til administrative ting og dugnad kan gjøre det. To grupper med egen uavhengighet, men som hjelper hverandre og samtidig står samlet under et flagg

Så ja, støttes veldig!

---------------------------

-----------------
- E.D. #10 -
-----------------
- BHF since -
-----2000-----
-----------------


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f