Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 19 jan 11, 12:41
Endret: 19 jan 11, 12:55
Endret av: Per Egil

Disse har kontrakt ut sesongen:

* Celso Borges
* Martin Elvestad
* Dino Mulac
* Hans Erik Ramberg
* Jan Tore Ophaug
* Jon Masalin
* Raio Piiroja
* Odilon Kashama

 

Kun Celso og Raio som kvalifiserer til ny kontrakt per dags dato. Det faktum at Celso elsker klubben, - og at han forhåpentligvis registrerer satsingen i år - gjør at han signerer ny kontrakt! Raio er like fit som for 5 år siden, ny 2års kontrakt takk! Han får mye unødig kritikk, han slet i år med for "vill" spillestil, gjorde at linja bak så ut som et trekkspill, og ikke minst altfor mange lange baller oppover i banen. Men der tror jeg trenerteamet må ta mer ansvar, og spille Raio inn i sin vanlige posisjon.

Ramberg og spesielt Ophaug vil jeg si ganske sikkert er ferdig i klubben etter 2011. Elvestad, Mulac og Odi må alle bevise hva de står for i år, og ta et stort steg fra hva som er vist tidligere. Masalin kan man sette på hold, en OK keeper, men ikke i toppklassen mtp nivået i TL på keepersiden. Drømmen om at Staw skal få ut det talentet vi vet han har er i ferd med å briste.

 

Mod (Per Egil): Flyttet til årets kontrakt-tråd.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f