Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 jan 11, 21:50

Opprinnelig postet av Q

Om f-bs tall om at Piiroja tjener klart minst av dagens FFK-stall, synes jeg det er nok, egentlig. For da fordeler enten Fredrikstad lønningene fryktelig skjevt, eller så var det kanskje riktig at det ble gransket av Skatt Øst.

Det at han kjørte av veien bør ikke ha noen ting å si. Alle som har kjørt samme strekning om natten vet at det fort kan skje. Det er forskjellige grader av fyllekjøring, og Jørgensen hadde drukket lite. Nok til at det slo ut på alkotesten, men det var ikke mye øl han drakk. Ikke nok til å miste førerkortet, for så vidt. Ran anser jeg som verre. Når man først tar steget med å bryte seg inn på en legevakt, vet man ikke hva personen gjør. Om en hadde vært der inne og gjort motstand, hvem vet hva som hadde skjedd?

Når man først er innom "hva som kunne skjedd om"-nivået, som dere er på med Jørgensen. Hva som kunne skjedd om man møtte noen osv.  Og du som nevner at fyllekjøring er patetisk; hva er da stjeling?

 

Ingen har sagt at det var galt at Piiroja-saken ble gransket av Skatt Øst men så lenge de ikke kunne finne noe straffbart må man selvfølgelig gå ut i fra at Piiorja og FFK ikke har gjort noe galt.

Den strekkningen du snakker om har jeg kjørt mange ganger selv, også på natters tid, og vet at det kan være litt vanskelig kjøreforhold. Det gjør saken bare værre. Påvirket tilstand på en vei sjansen for uhell allerede er større enn ved andre veier med bedre standard. Mengden alkohol spiller da ingen rolle, er man over grensen har man brutt loven og satt andre uskyldige mennesker i fare.

FFK spilleren var ikke innblandet i et ran. Det var et innbrudd. Noe som er stor forskjell. Uansett så kunne man selvfølgelig møtt på noen og da vet man så klart ikke hva som hadde skjedd men ingenting tyder på at spilleren er voldelig og han hadde uansett mulighet til ta et valg. Gjort motstand eller rømt fra stedet. Hadde en bil kommet i mot JJ hadde det kun vært tilfeldigheter og hans idioti som hadde avgjort utfallet.

Vår spiller kunne tatt et valg om han ville skadet andre, deres måtte stole på tilfeldigheter.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340