Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 des 10, 17:23
Endret: 21 des 10, 17:26
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Jens G Best

Betyr dette at Viking har trukket pengekravet? Eller kan vi forvente et runde i retten utover vinteren?

Slik jeg tolker det som står i F-B så forholder FFK seg til NFF og ikke til Viking. Kan derfor hende at det blir litt bråk med Viking i etterkant.

Stemmer nok det. Jussen rundt dette kan jeg ikke, så jeg aner ikke om Viking har en god sak her.

FFK velger å forholde seg til NFFs uttalelser og vedtak i følge Jonsson. Kosten sier også til f-b at klubben forholder seg til et brev fra NFF, som bekrefter at spilleren er fri etter overgangsbestemmelsene.

Viking og Østenstad derimot mener de gjennom både overgangsreglementet, og avtalene de har med Horn  har rettigheter.

Fagforeningen NISO på sin side er ikke enige med Viking her. Uenigheten mellom Viking og Niso skyldes at NISO ikke mener viking har noe eierforhold til spilleren. Viking derimot mener Horn selv valgte å si opp. Viking mener det er urimelig at de skal miste alle rettigheter til spilleren, på grunn av at spilleren gjør ting som ikke er forenlig med det å være toppspiller.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340