Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

superduper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 07
Innlegg: 20

Lagt til: 21 des 10, 08:40
Kan det ha noe med hvor Fabian har lyst og bo i østfold??Med to klubber i tippeliga,hvor sier det seg selv man burde spille da. Hvis alternativet ikke er og flytte?? Som jeg også sa,tror ikke Fabian er god nok for tippeliga akkurat nå,men vi burde ikke gå så fort i dørene en gang til enn og se langsiktig denne gang.Dette gjelder ikke Fabian,men generelt de talentene vi måtte ha. Fabian har ifølge avisa når jeg gikk inn og så,bortimot 40 kamper,så han må jo ha prestert,selv om han har hatt mye skader i år. Men nok om Fabian,gleder meg til en ny sesong allerede,og håper vi får ett lag som gjør att vi holder oss der vi hører hjemme:)TIPPELIGA Tenker sikkert motsatt av mange av dere andre,for da Trulsen gikk,syntes jeg det var tragisk,synes vi kvitter oss altfor lett med våre egne. For meg er en god miks,det og satse på de unge vi har,og som jeg også sa ,ha større navn innimellom. Har vært med lenge,og sett en del spillerkjøp,som har fått håra til og reise seg på meg. Derfor håper jeg virkelig Agim og Elvestad blir i allefall. Skjønner jo også spillere blir en prioriteringsak,når økonomi skal stå i forhold til det og drive klubben.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f