Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 des 10, 10:03
Endret: 07 des 10, 10:04
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av olav3232

England har vell sikkert litt mer ressurser å bruker på bane osv. Hvis du ser på kampen rosenborg hadde forrige uke, den blei jo nesten avlyst! 

Toppklubbene så. Går du utenfor Premier League er det ikke så fryktelig mange moderne baner med førsteklasses undervarme og gode greier. Sist helg var det én Premier League-kamp som ble utsatt, men i Championship ble halvparten av kampene utsatt og i de to divisjonene under der igjen ble det til sammen spilt tre kamper i helga.

Men jeg vil bare minne alle om at også i Norge er tele og 10-15 grader minus ganske sjelden i november. Årets november var ekstrem. Temperaturene vi så i november er mer vanlige i januar. Derfor synes jeg ikke vi kan bruke årets situasjon som grunnlag for diskusjonen.  Les dette. Et månedsmiddel 4.4 grader under gjennomsnittet for de siste 30 år er ganske drøyt.

Jeg er mer bekymret for den tidlige sesongstarten enn den sene avslutningen. Men som tidligere diskutert, det er nok kunstgressbaner til at vi ikke trenger å få en eneste kamp på gress før i april.

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f