Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 05 des 10, 21:16

Opprinnelig postet av Willy René

Dette gjelder dobbeltstraff

Mitt standpunkt: Ifølge ovenstående så bør heller ikke FFK straffe en person som allerede er straffet av påtalemyndighetene.

En advarsel er på sin plass, men å straffe spilleren med utestengelse eller utkastelse fra klubben bør ikke skje. Han bør få en mulighet til å vise at han nå beveger seg på rett side av lovgivningen.

Etter det jeg kan forstå kan man ikke bli oppsagt pga lovbrudd i sammenheng som ikke har med jobb å gjøre. Men det er soleklart at FFK må stille krav til profesjonalitet, innsats og deltakelse på en sånn måte at en spiller aldri ender opp i en slik situasjon. Det er nok bare noen ytterst få yrker som metodisk stiller krav om god vandel, yrker som har offentlig tilsnitt/deltakelse osv. Eks. prest, politimester, brannmann osv osv.

Det eneste jeg leser ut av denne saken er at spillere i FFKs tropp har gjort noe som kan bety mangel på "yrkesstolthet", hvis noe slikt finnes lenger, deltakelse og innsats. Og det er nettopp innen disse tingene FFK kan og skal, etter mitt syn, stille krav overfor sine ansatte. Og det kan bety at FFK som klubb har litt å gå på der også.

That's it. La oss så la FFKs sportslige apparat håndtere dette, så kan vi fortsette å "planlegge" neste seson. ;-)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f