Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 02 des 10, 15:49

Opprinnelig postet av Erikk
Slik det har blitt er fotball en 100% jobb for mange mennesker, ikke slik det var før med amatører med jobb ved siden av fotballen. Flere lag har fått flotte stadionanlegg slik som oss, og ikke slik som før med "jorder" som ikke ble grønne før mai. At seosngen blir lengere synes jeg er naturlig sett i forhold til dette og dette er også en av sidene ved å ha 16 lag i Tippeligaen og Adeccoligaen (noe jeg er en stor tilhenger av).

Helt enig. Ved å ha såpass mange lag i TL og Adeco favner vi på en måte hele landet.

Er enig av at det kan spisses i 2. og 3. div,slik det har blitt gjort nå. (var altfor mange lag)

Med spissing i de to øverste divisjoner,er jeg redd interssen ville bli dalende. Kan ikke se for meg åssen lag som eks Sogndal skal kunne han mulighet til å spille TL,eller Mjøndalen,UlfSandnes skal spille Adeco.

Vi er et langstrakt land,og trenger ENTUSIASME i mange byer og tettsteder:)

Så Ja til slik det er idag,selv om man kan si at Landslaget ville blitt bedre,RBK,VIF ville fått bedre matching med en 12 lags liga.....jeg personlig er ikke sikker på at det er så enkelt:)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340