Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 02 des 10, 12:46

Opprinnelig postet av lordofwhat

fordi midtuke kamper er drepen for tilreisende supportere som skal på jobb dagen etter .... det er derfor de fleste hater mandagskamper feks

Dersom man unngår å legge kamper som potensielt kan trekke mange bortesupportere til midtuke (men som innebærer en lengre reise) bør ikke det være noe problem.

Eksempler på kamper som absolutt ikke bør spilles i midtuken: RBK-Molde og motsatt, RBK-LSK, Viking-Brann og Viking-Start, VIF-Brann. Potensielt mange tilreisende, men tre-fire timers reise hver vei gjør at få vil ta turen på en onsdag.

Kamper som innebærer lange reiser, og samtidig ikke har noe stort potensiale for å trekke bortefans, må gjerne legges til midtuka. Om FFK får bortekamp mot AaFK på en onsdag mens TIL tar imot Start, får det neppe store utslag på antall tilreisende.

Dersom mange kamper er den eneste grunnen til å strekke sesongen mot slutten av november, mener jeg midtukekamper er et bedre alternativ. Jeg tror oppriktig at det vil møte flere på en onsdag i mai enn på en søndag i november.

Ad det at Molde, Start og Viking har naturgress: Ja, jeg vet det - men de har som regel en mild vinter som gjør at gressbanen er fin tidlig.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340