Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 nov 10, 20:18

Hahahhaha... ler så jeg grineeeeer... sjekk denne linken her:

http://fossefallet.net/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=1324&start=30

08s supporterskare har skrevet om kvalifiseringsdramaet som vi er oppi og muligens kommer til å vinne.. Der står det mye rart, bare å jekke seg en pils å lese i vei.. Wink

Bare se her:

Fredrikstad var utrolig heldige som scorte tre kjappe mål, og enda heldigere som unnslapp én eller to Hønefoss-scoringer de første 20 minuttene av 2.omg. Hønene hadde uttallige sjanser til å lage 2-3 og 3-3, og da er det jo bare så utgjort at FFK kontrer og lager 1-4, men sånn er ofte fotballen.

Skal mye til at ikke FFK rykker opp nå, men det viser jo da bare dessverre at juks, fanteri, korrupsjon og skittent spill faktisk lønner seg. :(

Eller:
Værvarsel for Fredrikstad, kveld 25/11: 8 minusgrader, frisk bris 9(!) meter per sekund og følt temperatur på 17 minusgrader. Hehe, blir nok et helvete å spille, og legger utvilsomt en demper på en eventuell opprykksfest etter kampen. :lol: (ja, litt skadefryd må man da få lov til å føle)

Må si jeg har det veldig gøy med å gå inn der og lese ALL den eder og galle som de kaster ut over oss og mossingene.. Lyser misunnelse og bitterhet laaaaaaaaaaaaang vei!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f