Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 18 nov 10, 18:58
Endret: 18 nov 10, 18:59
Endret av: Gonzales

Enig med Tøfflus. Jeg tviler på at FFK spillerne vet noe som helst om de såkalte problemene i Hønefoss, og at FFK skulle undervurdere et Tippeligalag virker jo ikke særlig sannsynlig. Det kommer ikke til å skje. Det med at TL holder et høyere tampo trenger ikke nødvendigvis ha noen betydning, noe vi har sett flere ganger, både i år og i fjor. Slik jeg ser det er lagene jevngode. Dere har Angan, som på en god dag kan snurre rundt med både det ene og det andre, men avslutningene hans skremmer ikke så mange. Fredrikstad har også enkeltspillere som holder meget høyt TL nivå. Det kan tenkes at presset fra byen er større i Fredrikstad enn i Hønefoss, men nå er det jo tross alt Hønefoss som risikerer å rykke ned.  Uansett vet Fredrikstadspillerne at "presset" de har på seg først og fremst bunner i noe positivt, nemlig et inderlig ønske fra en hel by om at de skal klare å rykke opp. Hvis vi klarer å gjenskape den samme positive stemningen som mot LøvHam på tribunen er det bare positivt og motiverende for laget. Det er masse posititvitet og engasjement i byen om dagen, noe jeg som også inspirerer spillerne. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f