Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

BuzzLightyear

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 nov 10
Innlegg: 2

Lagt til: 18 nov 10, 17:35
Jeg håper dere og laget (FFK) legger mye vekt på problemene i Hønefoss. Dette er en spiller som er guffen over å ha blitt byttet ut for tidlig. En spiller som har scoret 1(!!) Tippeligamål for oss i sesongen og som spillergruppa har vist fra i September at mest sansynlig IKKE ville få fornyet tillit! Når det gjelder oppmøtet av FFK fans er det imponerende. Dere vil ha den største skaren av fans i år på AKA Arnea, uavhengig av Tippeligabesøk. Enga hadde nærmere 1000, men dere blir for 1200 - bra! Hønefoss har alltid spilt godt i kamper mot lag med antatt god motstand, og jeg tror hjemmekampen blir veldig viktig. Tempoet er høyere i Tippeligaen, og det tempoet har gutta inne. Det har vi sett hjemme mot Odd, Brann, LSK, Enga, Molde og Sandefjord. HBK er trygge hjemme og "snakkisen" i Hønefoss er at det faktisk er FFK som har presset på seg. Vi er i FFK sammenheng en historieløs klubb på øverste nivå, mens FFK har tradisjoner. FFK har varslet at dersom de skulle bli værende i Adecco vil dette gå utover satsningen. I Hønefoss er det slik at holder vi oss er det topp, men skulle vi rykke ned vil det jobbes hardt mot og kunne komme opp igjen i 2012. Det gleder meg også at såpass mange mener dette vil FFK vinne. HBK opp mot sitt beste er ett meget godt lag, og Angan er ett angrep i seg selv på gode dager. Undervurderingen og nervøsiteten, samt kravet fra Fredrikstad er til fordel HBK Ønsker dere alle velkommen og lykke til

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f