Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 15 nov 10, 15:12

Opprinnelig postet av danan

Må da være billigere å flytte over til DNB-tribunen enn å bygge nye sidevegger på F-B tribunen. Den forbanna sure motvinden får vi uansett om vi har sidevegger eller ikke. Tror det har liten effekt å bygge sidevegger til 700.000. Så sykt mye bedre å stå på motsatt kortside, lunt og fint var det. Høl i huet av FFK, dem setter kun kjepper i hjula og finner på nye unnskyldninger hver jævla sesong. Nei la hjemmefansen og de mest dedikerte få stå på stadionens beste plassering, så kan vi stue bortesupporterene bort på den dårligste, ikke motsatt slik det er i dag.

Det må da være mye bedre for segregering av bortesupportere at de kjører bussene rundt bak stadion når den nye brua kommer. "Problemet" med dassene kan løses ved at man skiller herre og dametoalettene med et gjerde, så kan man lage unisex toaletter av begge to istedenfor. Dametoalettene til bortesupporterene og herretoalettene til hjemmesupporterene. Kiosk "problemet" er jo null stress. Slå opp et par bord bak ved F-B tribunen så kan bortesupporterne ha egen kiosk de også.

Dere som sier at PH-styret må ta tak. De prøver så godt de kan, det har de gjort hver sesong. Det er FFK som er vanskelige å holder igjen, de nekter å la oss flytte.

Gressviklampen: Nei diskusjonen er ikke ferdig for i år. Det her skal kjempes for! Boikott av kamper er en effektiv og populær aksjonsmåte brukt av supporterklubber over hele verden.

Hei Dan

Jeg må for det første si at jeg synes det er merkelig at du tar til orde for dette i et åpent forum på denne måten. Du sitter jo i styret i Plankehaugen.

Undertegnede har vært og informert Plankehaugen på et styremøte om dette og her var ikke du på plass, men jeg regner likevel at dere er samsnakket og at du er informert i etterkant.
Denne samtalen hadde vi i god tid før den angjeldende kampen.

Slik at det ikke skal være noen tvil:

Det er økonomiske årsaker til at et bytte av tribunen for neste år ikke blir noe av. Dette er utdypende forklart på det styremøtet du ikke var med på og Plankehaugens styre hadde da stor forståelse for dette.
Da tribunebyttet ble avtalt var det for en enkel kamp slik at man skulle få testet dette, noe også de var full enighet om.

Må tilslutt si at det er noget tendensiøst av et styremedlem å gå ut og oppfordre til boikott av kamper, samt å si at diskusjonen ikke er over. Tror det er viktig å være klar over hvilken hatt man har på seg.

Er det noe som er uklart foreslår jeg at du tar det opp med styret i Plankehaugen eller med meg direkte.

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f