Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 12 nov 10, 18:53

Laget var like anspent som alle fryktet på forhånd. Haugen har herjet i mellomrommet, især de første 15-20min. Ophaug sin mangel på fart har nesten blitt avgjørende med negativt fortegn. Svakt at av trenerteamet at han starter idag mot "superduoen" til Løv Ham.

Vi hever oss etter en nervøs start og samtlige spillere gir alt. Især midtbanen imponerer meg, Roger og Hansi kriger i stykker Løvene. Rafn med utrettelig arbeid og vinner ballen bak 1-0 målet. Flotte innlegg fra Askar også som har kommet i god posisjon 3-4 ganger. Herlig finishing av Gunnar! Thomassen burde helt klart scort på en fantastisk pasning fra Hansi. Defensivt er Gamboa, Ophaug og Piiroja helt på tur, og vi er heldige som har holdt nullen. Kan bl.a. takke Masalin som gjør en fantastisk redning på skudd fra Haugen (forøvrig etter at Ophaug ser ut som pensjonist der han sklir og driter seg ut).

Klart bedre offensivt med bedre struktur enn på lenge. Innsatsen også bedre enn i siste kamper. Dog like hasardiøst i forsvar, tror vi trenger minst 2 mål for å vinne denne kampen. Aldri i verden om vi holder nullen med den back 4ern...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f