Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 12 okt 10, 13:36
Endret: 12 okt 10, 15:29
Endret av: Tøfflus

Kvaliken slik den var fram til 2008 er kurant. Kvaliken vi hadde i fjor og skal ha i år,. er noe stort tull. Én enkelt kamp sender et lag ned eller snyter et lag for opprykk? Spennende? Joda, helt sikkert. Men hvorfor skal alt være så forbannet spennende hele tiden?

Det mest rettferdige ville vært, om man først skulle ha fire lag, at alle fire møtte hverandre borte og hjemme. Da reduserer man konsekvensene av en enkelt kamps tilfeldigheter. Men personlig synes jeg det beste ville vært å gå tilbake til ordningen som var i bruk fra 1997 til 2008.

Jeg synes ikke noe om at man helt dropper kvaliken, to lag ned fra Tippeligaen (av 16) er for lite.

EDIT: Jeg ser at jeg møter meg sjøl litt i døra her, da jeg tidligere har skrevet at kvaliken bør i søpla. Vel, jeg har endret mening. Årets og fjorårets format må på historiens skraphaug, men jeg ser gjerne at den vanlige gjeninnføres. Uansett skjer det ikke til året.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340