Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 08 okt 10, 14:49

Hva tror vi om kampen da? NRK-sporten antydet lagoppstillingen i går. uten noe særlig med overraskelser:

Knudsen - Høgli, Wæhler, Hangeland, Riise - Huseklepp, Riise, Grindheim, Hauger, Pedersen - Carew.

Altså det samme trauste, og det er kanskje resepten når vi skal spille en bortekamp hvor vi ikke vet hvor vanskelig det blir? Kypros på sitt beste kan lage trøbbel for lag som er bedre enn Norge, men Kypros på det jevne er klart svakere enn oss. Jeg tror det er smart av Drillo å satse på et trygt lag fra start. Skulle det vise seg at Kypros ikke har dagen kan vi legge om og satse mer. Jeg er spent på i hvor stor grad Huseklepp vil opptre som ving, mot Portugal trakk han ofte inn mot midten og var nærmest en ekstra spiss til tider.

Jeg forventer langt fra noe fyrverkeri av en kamp, tror faktisk vi TV-seere må ha tuben med tålmodighet lett tilgjengelig.

Ja, og så heia uavgjort nede i Portugal.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340