Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 okt 10, 07:00

Opprinnelig postet av Tøfflus

Så du mener Annan blir mislikt fordi han er god, og ikke fordi han er en kuk? Apropos kuk, jeg tror ikke det er så ofte noen har tak i kuken på motspilleren på en corner.

Når man tar med Annans latterlige bortforklaring og Eggens totale mangel på selvkritikk, bør samtlige som holder med RBK sitte med en flau smak i kjeften i mange dager etter denne kampen. Ikke fordi de ikke fortjente å vinne kampen, for det gjorde de. Men fordi de nok en gang har vist seg totalt uinteresserte i å innrømme egne feil. (Forrige gang jeg sikter til er selvsagt den latterlige historien med Pelus "krampe" mot Viking for to år siden).

Hadde Eggen i går sagt noe slikt som: "Akkurat det der var ikke bra av Annan, æ ska snakk me'n", så greit nok. Og hadde Annan nøyd seg med et enkelt "beklager" framfor å påstå at han tok tak i Muri for ikke å falle, så hadde det nok vært lettere å tilgi. Tross alt er ingen skade skjedd. Men når selvkritikken er totalt fraværende, faller respekten - og den faller langt.

RBK er Norges beste lag. Da synes jeg godt de kan være store nok til å innrømme det når de har opptrådt dårlig.

 

Tru det eller ei, det skjer ofte. Det skjedde også på den tiden jeg spilte på høyt nivå.

Jeg syns det er nesten like pinlig av Andresen å skylde på Annan for Dos Santos første kort. Dos Santos er i fight med Prica, ikke Annan. Annan starter mot Muri, Santos starter mot Prica, ergo to korrekte kort.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340