Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gooner

Bedriftsspiller

Ble medlem: 26 jan 08
Innlegg: 16

Lagt til: 02 okt 10, 10:13

"Burde rapportert tidligere Sørlie påpeker imidlertid at varsellampene burde ha blinket på et tidligere tidspunkt. Selv startet han arbeidet med å kikke på pubens økonomi for en måneds tid siden, og ble da raskt oppmerksom på hvordan det egentlig sto til med skjenkestedet. – Jeg så ganske snart at ting ikke var helt på stell, sier han. – Etter min mening burde det vært innkalt til et styremøte allerede etter to måneder, noe som er vanlig, spesielt når det dreier seg om nyetableringer, fortsetter Sørlie." hentet fra F-b.no

Jeg håper selvsagt det kommer til å bli en fungerende og god pub, der man kan se kamper, treffe likesinnede, og ta seg noen pils de helgene man har mulighet til det. For, jeg er vant til å gå på pub under de fleste kamper mitt lag spiller, samt bruke det som et felleskapsarena/sosial plass å vanke sammen med andre fotballidioter.

Nå har jeg valgt å se kamper i stua, og heller gå andre plasser når man har fri/mulighet til kose seg med noen kalde. Uansett, man må føle konseptet treffer det man liker, og man må føle at systemet fungerer i alle ledd (dj, bartendere, ryddehjelp, osv) Kvalitet og profesjonalitet.

 Det er bra at Kjellærn nå endelig (ikke noe for tidlig) tar affære, på flere områder om de skal ha en sjanse for å ikke sløse bort mye av plankehaugens penger. Det kan bli et overskuddsprosjekt over tid, men da må man engasjere, finne noe som fenger, og gjøre det på en ordentlig og ryddig måte.

---------------------------

Victoria Concordia Crescit


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f