Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 15 sep 10, 20:37

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av shaggy

Opprinnelig postet av Anne

 

Nå trår jeg sikkert i et vepsebol, men syntes heller ikke Jon sto en strålende kamp

Ingen fare for å ha tråkket i noe vepsebol med disse betraktningene. Tongue out

Spørsmålet er heller. Føler du deg veldig objektiv når du hele tiden vurderer Staw vs Masalin, Anne?

 

I dag ja :-)

 om du leser hele innlegget så kanskje du ser at jeg har vurdert hele laget og spillet. så dette er ikke envurdering opp mot Lasse, kan du se noen steder i inlegget at jeg sammenligner de. Det jeg mente med vepsebolet, da jeg mener jeg objektivt referte det jeg så i denne kampen. Men har du sett noe annet så kan du jo komme med det. Syntes forsåvidt det er en lite sakelig kommentar du har. Ja jeg har beskyttet Lasse i mange sammenhenger, Ja jeg har sett når Lasse har gjort feil. Men fra det til og si jeg ikke er objettiv rundt en kamp blir vel litt feil Men vil du ha en diskusjon på hvorfor jeg kommenterte det så send meg heller en pm :-)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340