Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 15 sep 10, 20:03

Opprinnelig postet av oleoleole

Haha, det var ikke mye blod der nei. At han i det hele tatt kan si noe sånt får meg virkelig til å lure om han trenger å fortsette som trener...

Kanskje legge seg ned og stå opp med andre foten i morra??

Blir kvalm av enkelte her inneYell Alle så vel hvordan spillerne gav alt i 2 omgang idag? Vi var om ikke bedre enn Bodø, minst like gode i 2 omgang. At de presser på noe voldsomt siste 5-10 min er jo naturlig, men da gav alle 11 + Aune på benken alt! 

Første omgang var preget av aaaaaaaltfor mange støttepasninger og dårlig bevegelse, men kan Aune ha sagt noe om dette i pausen som gjorde at de spilte på en annen måte? NEI, for han er jo totalt inkompetent....

Laget som kom ut i 2 omgang spilte hvertfall fotball. trur jeg kan telle støttepasningene på en hånd, mot minst 100 før pause!

Jeg er dritfornøyd med å vinne mot seriens nest beste hjemmelag. Og ikke MINST innsatsen de siste 30 minuttene!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340