Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 10, 15:52

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av shaggy

Opprinnelig postet av Willy René

Det du sa

Det du sa

Det du sa 

Du Lemmy, en slik belæring bør du ikke foreta overfor folk som har har laaang livserfaring og har god greie på livets oppturer, nedturer, psykologi og menneskelige relasjoner generellt.

For å ikke bli  misforstått så er jeg av de som støtter laget, og er ikke med på hetsing av enkeltspillere.

Denne tråden handler om Aune holder mål som trener. Hvis det virkelig er tilfelle, slik du hevder at spillere er livredde for å spille på tidligere "Fredrikstad Fort" så må det være åpenbart at støtteapparatet rundt spillerne, umulig kan holde mål.

Fredrikstadpublikummet er faglig sterkt, kravstort og veldig engasjert. Jeg har ingen tro på at vi skulle være noe verre hjemmepublikum enn andre lags publikum, det er en myte jeg ikke tror på.

Hvis spillere og trenere leverer varene, noe de ikke har gjort de 5 siste hjemmekamper, så vil publikum møte opp og være entusiastiske. Jeg har full forståelse for at publikum blir frustrerte når man ser den negative trenden laget er inne i nå.

Det "begeret" du snakker om, det er noe som støtteapparatet burde makte å tømme.

For ordens skyld; Jeg er ikke av de som krever Aunes umiddelbare avgang, jeg bare forstår godt at hans rolle blir sett på med kritisk blikk.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340