Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 sep 10, 15:10

Opprinnelig postet av shaggy

Opprinnelig postet av Willy René

Det du sa

Det du sa

Se for dere et beger. La oss kalle begeret for et prestasjons-beger. Når begeret er fullt, er prestasjonen eksepsjonelt bra.

Dette begeret må fylles med ulike ting for at det skal bli fullt. Tekniske egenskaper, taktiske egenskaper, fysiske egenskaper, riktig kosthold, en uthvilt kropp, selvtillit og spilleglede.

Vi kunne sikkert ha puttet flere ting oppi, men la oss for enkelhets skyld bruke disse tingene.

Tenk dere deretter et publikum som skriker til deg hver gang du gjør en feil på banen. Tenk dere at dette skjer hver kamp gjennom hele sesongen. Da regner jeg med at dere skjønner at selvtilliten ikke vil være på topp.

Kan prestasjons-begeret bli fullt da? Nei!

Alle spillere er forskjellige, akkurat som alle andre mennesker også er forskjellige. Rafn-begeret er annerledes enn Borges-begeret. Sistnevnte har langt bedre tekniske, taktiske og fysiske egenskaper. Rafn er derimot ikke like god, og trenger derfor selvtillit i større grad for å fylle begeret.

Hvordan skal han få denne selvtilliten når publikum ikke støtter ham?

Du kan faktisk bidra til å heve prestasjonen til flere av spillerne på laget. Du kan gjøre en sportslig forskjell, og ikke bare økonomisk ved å betale inngangsbillett. Du kan begynne å heie på spillerne, og å få de idiotene som sitter rundt deg til å holde kjeft hvis de fyrer løs mot spillerne.

(Den siste der var generell, ikke bare til de jeg siterte)

 

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f