Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 13 sep 10, 10:19
Endret: 13 sep 10, 10:22
Endret av: nilz1

Ingen som helst tvil om at vi trenger en ny trener. I absolutt beste fall kan Aune's mangel på plan og struktur ta oss til en kvallikplass...  Men er redd det blir fordi lagene rundt oss slår hverandre, og at vi av den grunn klarer å karre til oss en 5 plass. Slik det ser ut nå kan det bli Molde i kvallik....  Og dem slår vi nok lett.... "nope"...

Det finnes ingen plan på hva vi skal gjøre når vi blir presset eller stresset av motstanderne. I en eventuell kvallik vil FFK tape så det griner etter, som i fjor.

Vi har ikke strurtur, ingen plan og null tempo i spillet. Tror gårdsdagens dårlige forestilling var et klart bevis på hva Celso Borges betyr for dette laget.

Heldigvis er det flest bortekamper igjen og det tror jeg kan redde dagens FFK. På hjemmebane er de ingen trussel for bortelaget.  Og vi slipper å bli pint gjennom 90 minutter som i går.

Stall tips når det gjenstår 8 kamper:

1. Sogndal

2. Sarp08

3. Bodø Glimt

4. Ranheim

5. FFK

 

Får vi inn en trener med fotballforståelse og en plan laget kan utføre har jeg trua på en 3. plass. Men Sarp08 har et veldig lett program igjen med mange antatt dårlige lag hjemme...  FFK skal møte Bodø Glimt, Ranheim og Sogndal borte. Ikke akkurat bankers med 9 poeng.

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340