Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 03 sep 10, 15:17
Endret: 03 sep 10, 15:20
Endret av: aavdst
Opprinnelig postet av Per Egil

Opprinnelig postet av aavdst
Hjemmekampene går på TV2 (gratis), mens bortekampene spørs det til hvem forbundet i det landet man spiller mot - har solgt rettighetene til. I dette tilfellet har det Islandske Fotballforbundet solgt rettighetene til Canal Plus.

Er du sikker på at dette stemmer? Canal + har rettighetene til samtlige norske bortekamper i denne EM-kvalikken.

Jeg fant disse opplysningene på VG-nett (av en eller annen grunn er verktøy-knappene på forumet blitt borte (hos meg) så jeg får ikke laget link, derfor siterer jeg fra VG-nett istedet: "Vi fikk dype rynker da vi mistet Premier League, og mange av våre konkurrenter trodde nok vi skulle legge oss ned og dø. I stedet forlenget vi med Serie A i Italia, kjøpte rettigheter til EM 2012 og to av Norges bortekamper i kvaliken" sier Fredheim, sportsjef i Canal Plus "Bortekampen mot Portugal 4.juni har Viasat kjøpt rettighetene til. Den vil sannsynligvis bli sendt på Viasat4. Den siste gruppespillkampen, borte mot Danmark 6. september, er ikke rettighetene solgt til ennå" Så ja; det stemmer ;-)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340