Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 29 aug 10, 22:18

Opprinnelig postet av Lemmy

Har jeg noen gang sagt at det er rasistisk å rope "bavian"? Jeg har ingen peiling på hva som ble skreket mot Maruti. Men dersom det har forekommet rasistiske ytringer, som enkelte hevder, så er det noe som bør tas alvorlig.

Etter min mening er det rasisme hvis man roper "jævla utlending". Ja, han er utlending, men så lenge man setter "jævla" foran og roper det med et stygt tonefall, blir det rasisme. Hvis det hadde vært et snev av saklighet, hadde man hvertfall ropt "jævla idiot", "jævla tulling" etc. som man ville gjort til en norsk spiller.

De med litt vett i behold, ville hvertfall ikke ropt "bavian" til en mørkhudet spiller. Det sier seg selv. Man trenger ikke akkurat noen doktorgrad for å skjønne at det vil bli oppfattet rasistisk og krenkende.

Syns holdningene dine er skremmende, og håper ikke de er representative for hverken Supras eller resten av FFK-publikummet.

 

Selv om jeg er medlem i Supras så betyr ikke det at alt jeg skriver her inne er gruppen sin mening?  HVor dum går det ann å bli da? vi er 30 gutter, med 30 forskjellige meninger. og man må da kunne skrive noe her inne uten at alle skal tenke: fy faen for en gjeng med drittunger de er. Da tenker dere heller : Fy faen for en drittunge Norip er.

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340